Monday, April 23, 2007

# 109

Fyfan vad trött jag är. Men nu är det snart hemgång. Hittills är jag en överlevande trettioåring, var nog rätt bra att jag jobbade typ hela dygnet. Det känns faktiskt inte så hemskt jobbigt när jag tänker på det men så har ju min trettioårkris varat sedan min tjugoårsdag så jag bör väl vara ganska förberedd.

Det har varit väldigt tyst på jobbet så natten har spenderats med två feta John Watersfilmer - Polyester (den enda filmen jag känner till som filmats i "Odorama") och Hairspray. Det är både trivsamt och lätt utmattande. Glöm för all del inte att ivrigt invänta sommarens stora filmhändelse - Hairspray återkommer i en remake featuring bland annat John Travolta i Divines (bokstavligen) stora roll som Edna Turnblad. Det blir säkert strålande.



Nu ska jag hem och sussa järnet.
Puss mina små.

Andra bloggar om: hairspray, polyester, john waters, john travolta, film

No comments: