Wednesday, November 4, 2009

# 759 - Mos

Det lackar ju mot mos (Mosfest den 21:e, glöm aldrig det, ni som känner er berörda!) och jag har precis avslutat en kurs som heter elektronisk publicering. Alltså kunde jag inte låta bli att slänga ihop en hemsida till mosets gloriösa ära. Än så länge är den inte alltför omfattande, det finns ett bildgalleri och ett veganskt mosrecept, lite moshistoria osv. men jag har stora planer för dess framtida utformning och snara övertagande av internet. Kommande tillägg (om jag inte tröttnar, är mosmätt, inte vill, har annat för mig) kan tänkas bli en gästbok, möjlighet att posta sina egna favvorecept och en petition man kan skriva under för införandet av Mos Dag som nationell helgdag. Ta en titt här!

Nu är det studier.

Andra bloggar om: , , ,

2 comments:

Arga bibliotekstanten said...

Oh dear. Jag läste MOZ fest :O
Är man inkrökt så är man...

Tack för dom fina orden, jag blir nästan sugen på att komma tillbaka igen, åtminstone efter en rejäl semester.
Ser fram emot när det blir din tid som argtant. :)

Mattias said...

alla kan behöva semester - jag litar på att du dyker upp igen. och jag kan nästan garantera att moz kommer repesenteras på skivtallriken på mosfesten i alla fall. :)