Monday, June 16, 2008

# 471



Jag, Lingan, Jens och Francois avnjöt scones med chèvre, valnötter och honung, drack te och spelade Sherlock Holmes. Vi var sådär lagom duktiga. Fast känns som att jag börjar greppa tjusningen en smula i alla fall - nästa gång lär det gå bättre.

I övrigt hjälpte jag Lingan att fixa till sin blogg och blev lite inspirerad själv. Vad tycks? Bakgrundspapegojorna är lite over the top, men ändå stiliga tycker jag.

Nu ska jag se på film med min semesterfirande karl. Krams.

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 comments:

Lupo Manaro said...

Ser riktigt tjusigt ut måste jag säga, gillar färgerna och sånt.

Nu skall jag återgå till min tant-tillvaro på växeln. Stackars mig!

Mattias said...

liiite skeptisk mot själva bakgrunden, men det får gå så länge iaf. i övrigt är jag jättenöjd. en flamingo är ju alltid en flamingo liksom.