Sunday, June 15, 2008

# 469

Dagens minus

  • Uh, jag har ett munsår. Det är ju sexigt.

  • Jag lyssnar på A Silver Mt. Zion. Det är ju inget kul alls. Måste verkligen stänga av snart innan jag dör av uttråkan.

  • Inka äter bara mjukmat och visar upp ryggradskotor som säkert hade varit skitsnygga på en catwalk (pun intended, yes - I'm a bore) i Milano, men som här hemma får mig lite orolig. Måste ner till iraniern och skaffa en burk nermalda kycklingar (garanterat fri från näbbar, fjädrar och klor).


Dagens plus

  • DN uppmärksammar att bloggare i Sverige inte är alltför keen on FRA-propositionen.

  • Jag tänker baka scones.

  • I afton ska jag, Jens, Lingan, Francois och Emil spela Sherlock Holmes och äta ovan nämnda scones.


Tja, det var väl allt. For now.

Andra bloggar om: , , ,

No comments: