Sunday, June 15, 2008

# 468

Idag har jag även hunnit med att bevista min kära systers lilla tillställning i idylliska Frillesås. Hon har tagit sin jur kand och detta bör såklart firas med ett gäng skålar, massor av mat och släkthäng.


Sister Bliss.



Ett av min otaliga kusinbarn, jag tror att det här är Joar. Han läspar en smula, det är lite rart (but sounds kinda retarded).



Släkt högt och lågt.



Mat.



Ibland händer det att yngre kvinnor hookar med äldre män för att de har pengar. Min faster gjorde det när hon var sextio +. Han är över 80, men vafan - det här är vad han kör.



Cecilia med sin karl Christoffer.



The view. Till alla tursiter: Velkamm to Sviiden!



Faster och Papi. I bakgrunden annat löst folk.


Jag har massa mer bilder, men hur intressant är det egentligen? Dessutom är jag vinlullig så det förslår och bör illa kvickt däcka.

Natti mes petits.

Andra bloggar om: , , , , ,

2 comments:

Anonymous said...

Fint att hon bjöd på köttbukett. Men du äter ju inte sånt. Du är ju "så att säga" ingen köttroslover.
Varför bjöd hon inte mig? Vi har faktiskt spelat spel ihop.

Mattias said...

jag vet inte riktigt. kanske trodde hon att du skulle sno hela buketten och muncha i dig på egen hand? det hade ju känts lite pinigt.