Thursday, August 23, 2007

# 244

Pjae, nåt får jag väl skriva...

Åkej - idag mötte jag en man som hotfullt närmade sig mig med en inplastad fläskfilé i handen. Bara det. Ingen fara för min del - han vara bara hejdlöst berusad och med ett skålpund kött i högsta hugg tyckte jag nog mest helt personligen att han gjorde ett lite hotfullt intryck. Men han var inte ute efter mig. Däremot hade han sekunderna innan min ankomst med hjälp av tidigare nämnda filé smiskat hål i rutan på den lilla festen jag var på väg att besöka.

Crime by meat. Koolt.

3 comments:

Vanja said...

Köttigt våld :)
Det här med fläskfilé är lite uppseendeväckande. Om det nu var det han ville åstadkomma. Fast han var nog bara berusad.

Lisa said...

Jag tycker att en man med ett skålpund kött i högsta hugg låter som en drömdejt!

Anonymous said...

haha, shit