Sunday, August 19, 2007

# 243

Hmm, bloggpeppen är inte så storslagen numera alltså. Fast jag har ju till mitt försvar faktiskt haft semester. Jag orkar inte skriva alltför mycket tjafs om det jag tillbringat min ledighet med, förutom att jag umgåtts med en massa trevliga människor, träffat vänner från förr, pratat med män i stråhatt, sett musikkonserter och annat fint.

Oscar har varit här och vi såg Vive la Fête spela på Lilla Bommen under själva Kulturkalaset i fredags. Det var svängigt som alltid men inte på samma sätt som i det vore om tillställningen varit mindre och inomhus. På lördagen var jag och Lingan på Järntorget för att se en Emmausvisning delvis designad av Jonas vän Mattias och där Patrik strutted his stuff on the catwalk. Det var fint - han sportade bland annat en tjusig tekopp på själva hjässan. Bra skit.



Jag är väl högst måttligt pepp på att börja jobba imorgon kan man säga. Men den angsten tänker jag inte yttra mig mer om här just nu. Det finns det gott om tid till i veckan...

Kramas

Andra bloggar om: vive la fête, musik, emmaus

4 comments:

Anonymous said...

Kramas?

Mattias said...

tja, det är väl fint att kramas?

Anonymous said...

Nä, Mattias, det är töntigt att kramas. Du borde inte kramas.

Mattias said...

du borde inte försöka vara anonym och samtidigt avslöja dig själv hela tiden. du skulle säkert skärpa till dig om du fick en kram.