Thursday, August 13, 2009

# 745 - Wowpepp

Jag har målat köket, tvättat, pluggat användarstudier, handlat gummistövlar med hundtandsmönster, mjölkat korna (japp, faktiskt, men bara i min fejkfarm på fejsbuck). Igår var jag jävligt flitig med andra ord. Det främsta resultatet är ett tjusigt kök i kulören mint/institution och jag är hemskt pepp på att fortsätta förgylla väggar, tapetsera bokhyllor, hänga gardiner och annat Martin Timelligt.

Men först: Way Out West! Dagens program utspelar sig för min och Lingans del i kyrkan. Under aftonen ska Hajen (hemskt fint på Fängelset tidigare i somras) och El Perro del Mar hinna avnjutas och de kommande två dagarna är späckade av geniala spelningar. Nu mera kaffe innan vi hämtar festivalarmband på Park Lane.

Ta-ra

Andra bloggar om: , , , , , ,

No comments: