Friday, August 31, 2007

# 247



Den här har jag sett lite här och där på olika bloggar och jag vill ju inte vara sämre utan gör helst som alla andra. (Förutom när de gäller vilka jag idkar könsumgänge med dårå, men det är mest för att jag är en vidrig syndare som borde brinna i helvetets ugnar). Egentligen är ju det här jättesorgligt och man borde bli sådär upprörd och lite ledsen och skakad över att samhället släpper ut vettvilliga psykfall bland vanliga människor och sedan dessutom låter dem publicera böcker.

Men jag kan inte sluta skratta. Människan ser ju helt monstruös ut. Tänder som en bindgalen häst och ögon som strålar ut gospel Carolastyle, mot en bakgrund värdig en Sverigedemokrats valaffisch. Lägg till lite djupt lyckliga poser, viftande med armarna och flängande med håret i vinden så är ju psykosen ett faktum. Eller är alla sådär jävla jättekäcka när dom förkunnar det de är övertygade om är undergången?

För det är inget mindre än domedagen det gäller. Jag ovärdige ska väl egentligen inte yttra mig - tack vare att sånt pack som jag väljer att böga röv eller mina kvinnliga likar lapa fitta så dör det 100 000 barn i Afrika VARJE DAG! Det är inte bara AIDS som är mitt fel, klimathotet satte jag också igång. För att inte tala om terrorismen som jag i min sataniska list sköter om mer eller mindre på egen hand - alla oroshärdar och konflikter beror egentligen mest på mitt sexliv. Jag ligger också bakom den orättvisa resursfördelningen här i världen och att Carolina Klüft finns till.

Jag borde fan skjutas ner direkt. Har inte läst boken, men jag hoppas att det är det hon kommer fram till. För världens fortlevnads skull. Amen.

Andra bloggar om: jesus freaks, psykopater, maria hallman

1 comment:

Anonymous said...

haha. fan vad sjukt. och vad är dealen med den dallasaktiga musiken?