Tuesday, February 27, 2007

# 27

Aftonbladet uppmärksammar att marknadskrafterna har oss under bevakning. Givetvis ur ett schlagerperspektiv - ett enkelt sätt att göra precis vad som helst till en rykande aktuell och intressant artikel. Om man skippar schlagerperspektivet och undersöker sig själv en smula blir det lite roligare. Enligt Teleadress.se är jag:

Typ: B03 Internet och Mingel

Utmärkande drag
Unga
Välutbildade
Singlar
Hög- och medelinkomsttagare
Mindre hyresrätt i storstad/närförort
Nöjesintresserade
Förändringsbenägna individualister


Hur praktiskt som helst! Det känns bra att veta vad man är för sorts människa. Hur har jag kunnat gå omkring så länge utan att fatta att jag är en B03:a? Precis allting stämmer exakt in i minsta detalj på pricken. Det finns ännu mer information om mig här (pdf). Se så, sälj grejer till mig! Det är så skönt att veta att det finns någon som vakar över mig och har koll på vad jag behöver. Tack!

Andra bloggar om: reklam, teleadress.se

No comments: